/Files/images/20.02.jpg

ВПРАВИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТКАМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ (ДЛЯ БАТЬКІВ)

Вправа «Назви 5 слів»

Мета:розвиток мислення, зосередженості, мовлення.

– Назви 5 імен хлопців. – Назви 5 імен дівчат.

– Назви 5 видів квітів. – Назви 5 видів дерев.

– Назви 5 видів фруктів/овочів.

Вправа «Злови слово»

Мета:розвиток концентрації, переключення уваги.

– Я зачитаю тобі слова, коли серед слів трапиться назварослини, ти повинен плеснути в долоні – «зловити слово».

Варіанти слів:дорога, тигр, береза, літак, пшениця, троянда, змія, дуб, лялька, гриб, школа, шипшина, ромашка, рама, дім, машина, малина, тополя, потяг, мурашка, ваза, гвоздика, цвях, музей, гра, верба, горобець, каштан, пальма, намет, кіно, кенгуру, калина, хокей, місто, собака, волошка, глечик, молоко, тюльпан, гарбуз, ліс, ялинка, сосна, дорога, книга, музика, осика, балет, паркет, плющ, кульбаба.

Вправа «Запам’ятай і намалюй»

Мета:розвиток уваги, зосередженості, зорової пам’яті, удосконалення уміння працювати за інструкцією дорослого.

– На листку А4 намалюйте кілька геометричних фігур (коло, трикутник, чотирикутник, прямокутник, овал). Покажіть дитині:

– Розглянь уважно, які геометричні фігури зображені на листку паперу (5-8 фігур). Запам’ятай їх.

– Намалюй ті фігури, які ти запам’ятав.

Вправа «Намалюй по крапочках»( дошкільний, молодший шкільний вік)

Мета:розвиток дрібної моторики руки, сприймання, довільної уваги.

– Обведи малюнок по крапочках. Яке зображення у тебе вийшло? (малюнки простих геометричних фігур, тварин, рослин).

Вправа «Штрихування»( дошкільний, молодший шкільний вік)

Мета:розвиток дрібної моторики руки, сприймання, довільної уваги.

– На листку А4 намалюйте кілька геометричних фігур (коло, трикутник, чотирикутник, прямокутник, овал). Покажіть дитині:

– Назви, які фігури зображені на малюнку.

– Тобі потрібно заштрихувати ці фігури (горизонтальні/вертикальні, косі лінії).

ВПРАВИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТКАМИ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ (ДЛЯ БАТЬКІВ)

Вправа «Знайди комах» (дошкільний вік). Мета: розвиток розподілу, концентрації уваги, мовлення. - Опиши, що зображено…

· ВПРАВИ ДЛЯ РОБОТИ З ДІТКАМИ З РОЗЛАДАМИ АУТИЧНОГО СПЕКТРУ (ДЛЯ БАТЬКІВ)

Вправа «Запам’ятай і напиши» Мета: розвиток уваги, зосередженості, зорової пам’яті, удосконалення уміння працювати за інструкцією…

· ВПРАВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДРІБНОЇ МОТОРИКИ РУК ДЛЯ ДІТЕЙ З ООП 1-4 КЛАСІВ

Пальці тісно пов'язані із внутрішніми органами, особливо з головним мозком, тому їхній розвиток та зміцнення…

АСИСТЕНТИ ВЧИТЕЛЯ І ДИТИНИ – У ЧОМУ РІЗНИЦЯ (ІНФОГРАФІКА)


/Files/images/дефектологи.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 358