Повернутися до звичайного режиму
В цей час у дитини з'являється особлива увага до артикуляції оточуючих. Вона дуже багато і охоче повторює за мовцем і сама вимовляє слова. При цьому малюк плутає звуки, переставляє їх місцями, спотворює, опускає.
Перші слова дитини носять узагальнено-смисловий характер. Одним і тим же словом або звукосполученням вона може означати і предмет, і прохання, і почуття.
З півтора року слово набуває узагальнений характер. З'являється можливість розуміння словесного пояснення дорослого, засвоєння знань, накопичення нових слів.

Протягом 2-го і 3-го років життя у дитини відбувається значне накопичення словника. До 1 року 6 місяців - 10-15 слів; до кінця 2-го року - 300 слів (за 6 місяців близько 300 слів!); До 3 років - близько 1000 слів (тобто за рік близько 700 слів!)

Діти практично оволодівають навичками вживання форм однини і множини іменників, часу та особи дієслів, використовують деякі відмінкові закінчення. В цей час розуміння мовлення дорослого значно перевершує вимовні можливості.

Кiлькiсть переглядiв: 184